OLAF o instituţie TOTAL coruptă dezinformează deliberat Comisia UE, şi îşi bate efectiv joc de România, de DNA, şi de noi toţi ! … cu ajutorul Microsoft, şi nu numai

basescu_iohannis_junker_barroso_scheele_buttice_botos-ilie_kovesi-p_gates_ballmer_nastase_tariceanu_nica_vladescu_arto_horaran_timofte_maior_bulgaru_varticStimată Doamnă Procuror Şef DNA,

Va rugam respectuos sa primiti in continuare analizele pe care ne-am angajat sa le facem in beneficiul Adevarului, al DNA si al altor institutii, autoritati si entitati interesate din punct de vedere profesional, precum si in beneficiul tuturor celor care doresc sa cunoasca adevarul, referitor la ilegalitatile flagrante comise de OLAF in Romania.

Subiectul acestei comunicari publice il constituie :

OLAF (Comisia UE) pretinde ca a fost deliberat indusa in eroare de DNA, RSC si Microsoft, cind in fapt probele aflate la dosarul OLAF Raport Final OF/2010/0068 si Recomandari dovedesc ca acestia induc deliberat in eroare Comisia UE si DNA.

Solicitam DNA sa ia la cunostinta cele ce urmeaza si sa actioneze in consecinta cu celeritate si determinare, in conditiile impuse de lege.

Cine este OLAF

OLAF este o institutie care desi este parte a Comisiei UE, in fapt nu raspunde in fata nici unei autoritati, astfel incit deciziile luate de catre OLAF nu pot fi contestate decit in Curtea de Prima Instanta din Luxembourg (General Court).

Contestatiile sunt deosebit de dificil de realizat atit timp cit OLAF, refuza sa respecte deciziile CEDO referitor la accesul la toate informatiile necesare avocatilor pentru a isi putea apara clientii (Beraru vs. Romania).

OLAF invoca secretul profesional si alte motive fabricate, pentru a putea acoperi in fapt propriile greseli si abuzuri cauzate de incompetenta sau/si coruptie.

In articolele pe care urmeaza sa le prezentam veti putea constata in ce masura OLAF este de fapt o unitate de propaganda si manipulare a Comisiei UE, si de reprezentare a intereselor corupte si obscure ale marilor corporatii pradatoare (Microsoft – Siemens – EADS si multe altele) si a unor politicieni corupti.

OLAF se presupune a fi unitatea de elita a Comisiei UE, unica institutie competenta in combaterea coruptiei in cadrul Comisiei UE si in protejarea, impreuna cu autoritatile nationale (DLAF si DNA in cazul Romaniei,) a intereselor financiare ale UE in Statele Membre. Dupa cum veti constata din cele ce urmeaza lucrurile nu stau deloc asa.

Imunitate cvasi-TOTALA

Inaltii functionari UE se bucura de nenumarate imunitati, primii dintre acestia fiind chiar membrii OLAF. Directorul OLAF nu poate fi anchetat in Belgia pentru inregistrari ilegale comise in cazul Dalli datorita imunitatii UE (vezi cazul Dan Nica).

Membrii OLAF au imunitati diplomatice ale UE, si nu pot fi investigati pentru fraudele comise in tarile membre. Ei pot fi investigati doar in tarile din care acestia provin (vezi cazul Adrian Severin), si a caror interese de multe ori le reprezinta in pofida politicilor si intereselor UE, asta cind nu reprezinta propriile interese corupte.

Fraudele si actele de coruptie comise de Jonathan Scheele, Alessandro Buttice si alti inalti demnitari UE in Romania, nu pot fi investigate decit in Anglia si respectiv in Italia de autoritatile respective, drept care acesti inalti demnitari isi permit sa comita ilegalitati deosebit de grave, care au consecinte negative la nivel structural asupra unor economii si societati in tranzitie cum sunt cele din Romania, Bulgaria si alte State Membre.

Primul Capitol – Teza OLAF vs. Antiteza Omnis

OLAF sustine ca, in conditiile in care se confirma faptul ca Omnis a fost piratata de catre RSC, OLAF urmeaza sa solicite rambursarea in totalitate a fondurilor nerambursabile alocate proiectului, datorita faptului ca informatiile “furnizate care nu ar reflecta realitatea şi ar constitui declaraţii false din partea beneficiarului “.

Beneficiarul este Statul Roman (Agentia de Dezvoltare Regionala Bucuresti-Ilfov ADRBI), astfel reprezentat de DNA in cadrul investigatiilor incepute pe 5 Septembrie 2005, astfel pe cale de consecinta DNA a prezentat informatii false OLAF si Comisiei UE. Nimic mai putin adevarat.

Comisia a fost informata incepind din data de 7 Martie 2005 (Ziarul Ziua – articol mentionat in Dosarul 216/P/2005 de catre ADRBI) referitor la fraudele comise de RSC, si a primit toate documentele necesare pentru a putea lua o decizie in conformitate cu obligatiile profesionale si competentele pe care aceasta le avea in vederea supravegherii si monitorizarii modului in care politicile UE sunt implementate in Romania, in data de 5 Mai 2005 din parte Omnis.

Astfel Comisia avea obligatia, pe care de altfel si-a asumat-o in scris pe data de 23 Iunie 2005, sa verifice contractul incheiat de RSC cu Statul Roman reprezentat de ADRBI. Comisia a comunicat OLAF informatiile si probele primite. OLAF a deschis Case OF/2005/0417, in vederea evaluarii informatiilor pentru o eventuala deschidere unei anchete.

Verificarea contractului nu a fost facuta, cu incalcarea flagranta a indatoririlor profesionale, si astfel Cazul OF/2005/0147 a fost inchis din lipsa de interes al Comisiei referitor la frauda, piraterie si coruptie, flagrant comisa de catre inaltii functionari ai UE.

RSC a primit fonduri nerambursabile Phare pentru a crea si a comercializa produse software noi.

RSC sustine ca produsele software comercializate pentru milioande de EUR, in cadrul proiectului finantat de UE nu sunt piratate de la Omnis, avind in vedere ca apartin Microsoft si au fost primite in calitatea de Partener Microsoft de catre RSC gratuit via Internet de la Microsoft.

Comisia avea toate informatiile si probele astfel incit sa constate ca, in conformitate cu politicile UE, indiferent daca RSC a piratat Omnis sau a primit gratuit produsele de la Microsoft, destinatia fondurilor nu a fost respectata, fondurile fiind astfel folosite pentru comercializarea finantata sub egida UE, de software dovedit a fi piratat sau de software apartinind unei terte entitati, Microsoft, niciodata dovedit ca atare.

In oricare dintre cazuri, obligatia de a verifica contractul si de a lua o decizie in conformitate cu obligatiile si competentele de a proteja finantele si interesele UE ii revenea Comisiei cu mult timp inainte ca DNA sa deschida o investigatie.

In fapt DNA nici nu ar fi mai trebuit sa deschida o investigatie in conditiile in care Comisia-OLAF ar fi respectat obligatiile legale pe care le aveau asa cum au facut dupa noua ani.

Comisia a refuzat sa constate faptul dovedit ca RSC si Microsoft comercializeaza produse (piratate sau nu) astfel finantati de UE, ceea ce reprezinta deturnare de fonduri UE de la scopul initial si contractual al finantarii Phare.

Contractul a fost verificat, dupa noua ani, de OLAF in Decembrie 2013 acesta ajungind la concluzia ca a fost indus in eroare de catre DNA, RSC, Microsoft si altii cind in fapt decizia de a accepta, si promova mai multe fraude evidente si exhaustiv probate apartine Comisiei si OLAF.

DNA nu decide cum sunt implementate politicile UE, Comisia interpreteaza, supravegheaza si monitorizeaza cum sunt implementate si respectate proiectele finantate de catre aceasta, in primul rind cu fonduri nerambursabile, si OLAF investigheaza in baza probelor legal constituite farudele si actele de coruptie “discharge of professional duties”.

Nu DNA a facut afirmatii false in atentia OLAF, ci dimpotriva OLAF a facut afirmatii false in atentia Omnis si a DNA, cind a refuzat sa ia la cunostinta o verificare pe care ADRBI o facuse incepind din 8 Martie 2005 in conformitate cu Dosarul 216/P/2005 – DNA.

OLAF Raport Final Case OF/2010/0068

“In ceea ce priveste acuzaţia de piraterie a propriei aplicaţii software ISIS.NET de către RSC, OMNIS GROUP a prezentat un raport de expertiza emis de Oficiul Român pentru Drepturi de Autor (ORDA) in Ianuarie 2005, care tinde sa confrme ca aplicatia software ISIS.NET a OMNIS GROUP este o „creatie intelectuala originala”. Din afirmaţiile si informatiile primite, rezulta ca OMNIS GROUP si autoritatea română (ORDA) au solicitat MICROSOFT CORPORATION sa transmita catre ORDA codul sursa al aplicatiei NAVISION 3.60, astfel incat sa poata fi realizata o evaluare tehnica pentru a clarifica daca aplicatiile livrate de catre RSC ar deriva din NAVISION 3.50, din ISIS.NET sau din alta sursa. Managerii OMNIS GROUP afirma ca in pofida solicitarilor oficiale trimise de autoritatile romane, pana acum MICROSOFT CORPORATION a refuzat in mod continuu sa furnizeze autoritatilor romane codul sursa al aplicatiei NAVISION 3.60.

Mai mult, managerii OMNIS GROUP au transmis, de asemenea, acuzatii de coruptie si ilegalitati cu privire la diversi politicieni romani, dar in termeni foarte generali, fara documente justificative si privind fapte care intra in domeniul de competenta al autoritatilor romane.” OLAF Raport Final OF/2010/0068 pg 3-4

“În plus, în cazul în care urmărirea penală în curs din România confirmă prezumţia de piraterie care rezultă din faptele enumerate în secţiunea 2.2.1, recuperarea întregii sume a grantului acordat RSC (50 000 EUR) se propune pe baza informaţiilor furnizate care nu ar reflecta realitatea şi ar constitui declaraţii false din partea beneficiarului.” OLAF Raport Final OF/2010/0068 pg 10

“2.2.1 – Referitor la acuzaţia de piratare a aplicaţiei software ISIS.NET

Privind afirmatia ca aplicatiile livrate de RSC in cadrul Contractului de Grant ar avea la baza piratarea sistemului informatic ISIS.NET detinut de compania romaneasca OMNIS GROUP, in cursul anchetei OLAF s-a stabilit ca:

(i) Raportul tehnic emis de institutul român privind drepturile de autor (ORDA) la 2 Martie 2011 contine concluzii care ofera indicatii bine-fondate ca cele trei noi programe software (HIPOCRATE AMBULANTA, CARE.NET si ARES.NET) livrate de RSC in 2004 in cadrul implementarii Contractului de Grant („Dezvoltare si Marketing al programului HIS pentru management Medical, dezvoltarea si vanzarea a trei aplicatii software noi”) au fost dezvoltate pe baza codurilor sursa copiate dupa programul ISIS.NET al OMNIS GROUP, inregistrat la ORDA la 6 Martie 2003 (conform Anexei Nr.1: concluzii ale raportului ORDA de evaluare tehnica).” . OLAF Raport Final OF/2010/0068 pg 6

Vom reveni cu analize referitoare la toate erorile, contradictiile si manipularile prezentate in Raportul Final si Recomandarile OLAF Case OF/2010/0068, cu scopul de a induce deliberat in eroare Comisia UE si de a plasa intreaga responsabilitate pentru infractiuni deosebit de grave comise de catre inalti functionari UE in Romania, in responsabilitatea DNA.

Cu sinceritate

Dragos Riscanu